درباره ما

شرکت اصلان تجارت با ۲۵ سال تجربه موفق و درخشان در زمینه تجارت لوازم خانگی، برند شفر را در سال ۲۰۰۴ میلادي تاسیس کرد و سفر این برند با ۱۰ نوع محصول آغاز شد که اکنون با صدها محصول در ۵ دسته اصلی به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهاي مطرح در صنف لوازم خانگی اروپا محسوب میشود بطوریکه که امروزه با رویکردي تکنولوژي محور و طراحی خاص و زیباي محصولات خویش در راه تبدیل شدن به برند جهانی معتبر است؛ حرکت به سمت بازارهاي جهانی با ابتکارات جسورانه و نوآورانه نقطه عطف مهم توسعه اي شفر بوده است. این شرکت با ترکیب ویژگی هایی مانند پتانسیل رشد سریع، سطح کیفیت و استراتژي بازاریابی با قدرت “توسعه محصولات مناسب با قیمت هاي مقرون به صرفه و ذائقه مصرفی کشورهاي مختلف ” گام هاي محکمی در جهت هدف خود براي تبدیل شدن به یک برند جهانی برمی دارد.

روند رو به رشد پایدار و مداوم شفر از زمان تاسیس منجر به تاسیس پیشرفته ترین ساختمان متمرکز مدیریتی(دفتر مرکزي پخش خاورمیانه) در سال ۲۰۱۵ میلادي با مساحت بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع در منطقه بیلیکدوزو استانبول شد که توسعه روز افزون به بازار کشورهاي اروپایی و بالاخص خاورمیانه را از این دفتر در پی داشت؛ گفتنی ست نمایندگی رسمی و انحصاري شفر از سال ۱۳۹۳ هجري شمسی(سال ۲۰۱۴ میلادي) در منطقه آزاد ارس ایران شروع به فعالیت نمود تا با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه خدمتگزار هموطنان عزیز باشد. هم اکنون شفر علاوه بر فروشگاههاي متعدد فیزیکی، به واسطه گسترش دنیاي دیجیتال، با فروشگاه اینترنتی جاري در جاي جاي ایران عزیزمان در دسترس همه هموطنان گرامی میباشد و امید آن دارد تا محصولاتی زیبا، بادوام و ارزنده را با گارانتیو خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه نماید.

از دید مجموعه بزرگ شفر، نوآوري و تمایز برند تنها با ارائه محصولات خاص نیست، بلکه درك نیاز کاربران و زیبا شناختی محصولات از دیدگاه زنان و اهمیت دادن به سلیقه مصرف این قشر عظیم اجتماعی نیز از رویکردهاي اصلی و حیاتی این برند میباشد.

شفر دات آي آر به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاري شفر در ایران در صدد ارائه محصولات با کیفیت و ضمانت اصلی با قیمتهایی باور نکردنی براي مشتریان است.

فروشگاه شفر

قوانین و مقررات

قوانین عمومی : تمام روال کاري و امور فروش schafer.ir در ایران مطابق با قوانین جمهوري اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و مشتریان نیز متعهد به رعایت این قوانین میباشند.

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی: نمایندگی شفر در ایران خود را ملزم به حراست از اطلاعات و حریم خصوصی تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بهره مند از وب سایت فروشگاهی خود میداند و در راستاي حفاظت از این اطلاعات نهایت تلاش خود را خواهد کرد و متعهد به حفاظت از حریم خصوصی مشتریان و کاربران سایت با افزایش امنیت وب سایت تا حد توان و امکان را دارد. با توجه به اصل حفاظت از اطلاعات کاربران، در صورت مشاهده هر گونه خطا و تخلف، لطفا از طریق صفحه تماس با ما مراتب را سریعا اطلاع رسانی نمایید.

راهنمای خرید از شفر


 

ثبت سفارش: شما میتوانید طی ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته سفارشات خود را حتی در روزهاي تعطیل ثبت نمایید؛ بعد از انتخاب و افزودن محصول به سبد خرید به مراحل دریافت آدرس جهت ارسال کالا، پرداخت و نهایتا صدور فاکتور نهایی هدایت میشوید، بدلیل سیستماتیک(عدم دخالت انسان) بودن مراحل عملا بعد از پرداخت امکان ابطال سفارش یا عودت مبلغ سفارش وجود نخواهد داشت و محصولات خریداري شده براي شما طبق روال کاري سیستمی پیش خواهد رفت و کالا براي شما ارسال خواهد شد؛ فقط و تنها در صورتی که مغایرتی بین اطلاعات محصول ارسالی با اطلاعات درج شده در سایت و یا سفارش نهایی وجود داشته باشد امکان تعویض وجود خواهد داشت؛ امکان عودت مبلغ و یا تعویض کالا بدلیل عدم پسند پس از واریزي و یا بعد از ارسال بار وجود ندارد.

توجه داشته باشید که از طریق شبکه هاي اجتماعی معتبر که لینک آنها در سایت درج شده و یا از طریق شماره واتس آپ نیز سفارشات خود را به همکاران ما اطلاع داده و ثبت سفارش نمایید.

پردازش: بلافاصله پس از پرداخت و نهایی کردن سفارش، در اولین روز کاري رسمی کشور جمهوري اسلامی ایران(غیر از روزهاي پنجشنبه) امور مربوط به تست و سالم بودن سفارش مشتري با دقت تمام توسط همکاران ما انجام می پذیرد ، سپس با نهایت حوصله و ملاحضات بسته بندي محصولات توسط همکاران ما شروع خواهد شد و طی حداکثر دو روز کاري جهت ارسال کالا به مراکز مربوطه تحویل داده خواهد شد. طبق مطالب مذکور، منظور از روز کاري ایام شنبه تا چهارشنبه به استثناي تعطیلات رسمی یا فورس ماژور می باشد.

توجه مهم: اگر هنگام تست و صحت محصول هنگام بسته بندي ، همکاران ما متوجه ایراد یا خطاي عملکردي محصول شدند و بدلیل عدم موجودي انبارها(فقط یک عدد از محصول باقی مانده باشد) امکان ارسال محصول بدون ایراد و خطا میسر نبود ، جهت حفظ حقوق مصرف کننده و رعایت ادب و اخلاق تجاري موضوع به مشتری اطلاع داده شده و سفارش ابطال خواهد شد؛ بدیهی ست حق استرداد وجه براي فروشگاه محفوظ بوده و مشتري میتواند تقاضاي عودت وجه یا تغییر سفارش نموده و محصول دیگري را خریداري نماید.

بسته بندي: بدلیل شکننده بودن لوازم و کالاهاي این فروشگاه تمامی کالاها بسته بندي مناسب خواهد شد و علاوه بر بسته بندي شایسته ، بیمه حمل نیز به تمامی مرسوله ها تعلق خواهد یافت. هزینه بسته بندي متعارف براي سفارشات بصورت رایگان میباشد. در صورتی که مشتري خواهان بسته بندي خاص و دلخواهی باشد می تواند بلافاصله پس از پرداخت و دریافت فاکتور از طریق صفحه تماس با ما درخواست نوع و نحوه بسته بندي را اعلام نماید.

توزیع سفارشات(ارسال کالا): پس از مرحله بسته بندي تمامی مرسوله ها در ایام کاري جهت ارسال تحویل مراکز مربوطه می گردند و بلافاصله از طریق پیامک مشخصات مرسوله ارسالی براي
مشتري پیامک می گردد. در این مجموعه روال مرسوم جهت دریافت هزینه ارسال بصورت پس کرایه میباشد، یعنی بعد از دریافت کالا توسط مشتري هزینه ارسال از مشتري دریافت می گردد.

انتخاب روش ارسال از میان گزینه هاي مختلف بر اساس اختیار مشتري میباشد؛ توجه داشته باشید که ارسال از طریق تیپاکس بصورت پیش فرض انتخاب شده است.

نکته مهم: شماره تماس، آدرس و کد پستی که هنگام سفارش درج میکنید و در فاکتور شما درج میشود به صورت اتوماتیک به عنوان اتیکت گیرنده/فرستنده بر روي بسته ارسالی چاپ و چسبانده خواهد شد و در صورت ورود اطلاعات ناقص یا اشتباه مسئولیت این کار بر عهده مشتري بوده و فروشگاه تعهد و مسئولیتی در این باره نخواهد داشت و عملا امکان پیگیري سفارش از اختیار فروشگاه خارج خواهد شد؛ لذا از کاربران گرامی استدعا داریم مشخصات و اطلاعات لازم را در فرمهاي مربوطه بصورت کامل، صحیح و با دقت تکمیل کنند.

نحوه پرداخت

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی: تمامی مشتریان عزیز میتوانند هنگام ثبت سفارش مبلغ سفارش خود را از طریق درگاه اینترنتی بصورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت وجه موفق به منزله ثبت نهایی سفارش میباشد و مراحل بعدي طبق روال پردازش، بسته بندي و توزیع سفارشات به صورت خودکار انجام خواهد شد. نیازي به اطلاع دادن پرداخت سفارش از طریق کانالهاي ارتباطی نیست.

پرداخت کارت به کارت: ممکن است مشتري بنا به دلایلی، تمایل یا امکان پرداخت اینترنتی را نداشته باشد، در اینصورت با ادامه مراحل خرید تا مرحله پرداخت درخواست ارتباط جهت پرداخت کارت به کارت را انتخاب نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید، با تماس همکاران ما مبلغ سفارش خود را به کارت فروشگاه انتقال دهید و فاکتور سفارش خود(رسید خرید کالا) را دریافت نمایید.

نحوه خرید

انتخاب و خرید کالا: با انتخاب محصولات از طریق منوها یا بنرهاي سایت و افزودن به سبد خرید ، سفارشات شما داخل سبد خریدتان قرار میگیرد؛ با رفتن به سبد خرید میتوانید تعداد محصولات و دیگر مشخصات محصول را تغییر دهید یا سفارش خود را حذف نمایید؛ هنگام انتخاب کالا به خصوصیات فنی، کاربردها و ویژگیهاي محصول، طرز استفاده و نظرات دیگر کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه دیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را طبق انتظار و نیازتان انجام دهید.

قبل خرید لازم است در سایت با شماره همراه خود ثبت نام کنید؛ براي خرید محصولهاي انتخابی تان کافیست بر روي “افزودن به سبد خرید” کلیک کرده سپس از طریق سبد خرید نسبت به تکمیل فرایند خرید اقدام نمایید؛ بعد از پرداخت موفق فاکتور شما قابل دانلود خواهد بود و با استفاده از شماره فاکتور سفارشتان قابل پیگیری است.

نحوه مرجوعی کالا

هدف و تلاش ما ارسال کالاي خریداري شده بصورت دقیق و بدون خطا براي مشتریان است در صورتی که پس از خرید مغایرتی در کالاي دریافتی با مشخصات و عکس موجود سایت مشاهده نمودید میتوانید براحتی و با آسودگی خاطر طی سه روز کاري پس از دریافت کالا ، محصول را عودت دهید؛ بدیهی ست تمام هزینه هاي پستی بر عهده فروشگاه خواهد بود. جهت افزایش اطلاعات خود در این باره لطفا یکبار دیگر بخش ثبت سفارش را مطالعه فرمایید.

هنگام تحویل گرفتن بسته دقت کنید که جعبه اصلی کالا بدون فشار آمدن ، آسیب دیدگی ، پارگی و امثال اینها باشد و درب بسته نیز بدون باز شدگی باشد؛ زیرا تمامی مرسوله ها داراي بیمه هستند و در صورت ایراد داشتن جعبه از تحویل گرفتن بسته خودداري کنید و سریعا با شماره ۰۹۰۱۲۵۰۰۸۹۰ تماس حاصل فرمایید.

توضیحات لازم جهت مرجوع کردن کالا:
جهت هرگونه مرجوعی کالا لطفا از طریق واتس آپ ۰۹۰۱۲۵۰۰۸۹۰ اقدام فرمایید. لطفا تحت هیچ شرایطی بدون هماهنگی اقدام به عودت یا مرجوعی کالا نکنیدچراکه در صورت مفقودي بسته ارسالی فروشگاه شفر هیچ گونه تعهدي در قبال بسته ارسالی شما نخواهد داشت؛ بعد از هماهنگی با همکاران ما شرایط و نحوه بسته بندي محصول را دریافت نموده و به دقت بسته بندي نمایید؛ لطفا از ارسال محصول بدون بسته بندي در کارتن هاي قهوه اي جدا خودداري نمایید؛ دقت کنید که تمامی تجهیزات و قطعات محصول را به دقت همانند آنچه در ابتدا بود بسته بندي کنید تا از شکستن محصول طی ارسال محافظت گردد؛ نوشتن روي محصول یا کارتن محصول حتما خودداري کنید؛ حتما بعد از ارسال عکس بسته و رسید ارسال را براي همکاران ما ارسال نمایید.

خدمات پس از فروش


 

محصولات شفر داراي گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؛ متناسب با محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش متفاوت است؛ خدمات پس از فروش میتواند تا ۱۰ سال نیز براي برخی محصولات شامل گردد. براي کسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش به بخش دانلود ها مراجعه فرمایید.

امور مشتریان: شما میتوانید تماس هاي تلفنی و واتس آپی خود را با شماره تماس ۰۹۰۱۲۵۰۰۸۹۰ از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب انجام دهید؛ همچنین در طول ۷ روز هفته ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین موجود در وب سایت، ایمیل، پیامک تلفنی یا پیام از طریق واتس آپ با همکاران بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

ثبت شکایات: براي ثبت شکایات خود میتوانید به آدرس ایمیل زیر مراجعه کنید:

info@schafer.com

 

آدرس شعبه ها

شعبه ۱: منطقه آزاد ارس ، جلفا ، مجتمع تجاري سیتی سنتر ، پلاك ۴۰۶

شعبه ۲: منطقه آزاد ارس ، جلفا ، مجتمع تجا ري ستارخان ، پلاك ۱۵۷